Trade Show näytteille on yksi kaikkein kustannustehokkain suoramarkkinoinnin työkalut käytettävissä liiketoiminnan tänään. Mutta kun jotkut messuilla näytteilleasettajat näyttävät aina lyödä juoksuja, kun niillä on messuilla, muut messuilla näytteilleasettajat näyttävät säännöllisesti lakko ulos. Miksi? Onnistuneeksi messuilla näytteilleasettaja, yksi on tuoda liikennettä heidän Trade Show booth. Valitettavasti monet messuja näytteilleasettajat hämmentää määräja laatu. Suuri määrä Trade Show booth liikenne ei ole kovin hyödyllistä, jos se ei ole laadultaan liikennettä. Avain menestyksekkäästi edistää oman Trade Show booth on keskityttävä saamaan potentiaalisia asiakkaita. Haluat saada ihmiset teidän booth, jotka ovat tarpeen tuotteen tai palvelun, joka on rahaa ostaa tuotetta tai palvelua, ja joilla on valta tehdä tai ainakin vaikuttaa ostopäätökseen niiden yritys. Yleensä kaikkiosallistujat messuilla ei potentiaalisia asiakkaita. Yleensä itse asiassa useimmat osallistujat eivät nimenomaan ole mahdollisuuksia ollenkaan, ja ei ole tarvetta oman tuotteen tai palvelun, tai ei ole rahaa, tai ei tehdä tai vaikuttaa ostopäätökseen joka tapauksessa. Kun markkinoit teidän Trade Show booth, muista ajatella potentiaalisia asiakkaita! Tässä mielessä, voimme keskustella kolmeen yhteiseen Trade Show booth edistäminen virheitä.
Virhe # 1) EIEDISTÄMINEN ONEn Trade Show booth OLLENKAAN
Monet yritykset Rekisteröidy näytteille messuilla ja sitten jättää asian siihen. Ne luku he istuvat niiden Booth ja osallistujat vain paikalle. Tutkimukset ovat osoittaneet aivan päinvastaista. Monet osallistujat tekevät alle puolet messut kopeissa klo Show. Hyvä uutinen on, että useimmat osallistujat tekevät sen kopeissa, että he kuulevat etukäteen ja sitten tehdä suunnitelmia vierailla. Opiksi on tämä: jos et mainostaa Booth, saatat löytää itsesi istuu yksin merkittävä osa näyttää.
Trade Show Booth Promotion MistakesVirhe # 2) on yleinen arpajaiset tai piirustus (FISHBOWL lähestymistapa)
Yhteinen Trade Show booth edistäminen tekniikkaa on, arpajaiset tai kylkiäinen. Kerrot ihmiset luopumaan käyntikortin fishbowl ja yksi onnekas henkilö voittaa iPodin tai muita olemassakaan lopussa> Näytä. Tämän lähestymistavan ongelmana on, että kylkiäinen ei ole mitään tekemistä oman tuotteen tai palvelun. Saatat päätyä pinon käyntikortteja, mutta kun aloitat cold calling ihmiset huomaat, että he vain halusivat voittaa iPodin, ja heillä ei ole kiinnostusta yrityksesi.
Virhe # 3) OTTAA viihdyttäjä
Toinen yleinen virhe on palkata taikuri tai muu viihdetaiteilija esiintymään teidän Trade Show booth. Tämän lähestymistavan ongelmana onettä ihmiset haluavat katsella viihdyttäjä, ei puhua kanssasi. Ja vielä, he luultavasti ole kiinnostuneita oman yrityksen. Vielä pahempaa, saatat päätyä seinä ei-näkymät estää pääsyn teidän booth niille ihmisille, jotka ovat näkymät.
Joten mitä pitäisi tehdä?
Avain kaikkiin kaupan Show edistäminen on, että se pitäisi kohdistaa potentiaalisia asiakkaita. Ensinnäkin, sinun täytyy päättää, kuka teidän näkymät ovat, ja mikä tekee niistä potentiaalisia (niin, että kuka kohdistaa ja miten). Sitten olen aina suositella lähettää ennalta-show Postin kaikki rekisteröidyt osallistujat. Kaksi postittajia sekaisin ovat jopa parempia. Sinun mailer tulisi kertoa osallistujille about your Booth, mitä sinun on osoittaa, ja miksi heidän pitäisi pysähtyä. Näyttelyssä, haluat olla varma, että on Trade Show booth, että on rohkea, silmiä hivelevä grafiikka, ja se kertoo osallistujille mitä teet ja miten voit auttaa heitä. Teidän Trade Show> Booth grafiikka on tuoda potentiaalisia asiakkaita, ei jokainen satunnainen Joe että kävelyretkiä. Seuraavaksi tahansa edistäminen, että et täytyy houkutella potentiaalisia asiakkaita. Jos olet menossa arpajaiset, harkita sitä mahdollisuus voittaa yksi omia tuotteita tai palveluja. Ainoat ihmiset, jotka tulevat ovat ihmisiä, jotka tarvitsevat oman tuotteen tai palvelun. Seisot paremmat mahdollisuudet myydä niille, jotka eivät voita, kun soitat heille, toisin kuin henkilö, joka vain halusi vapaa iPod. Jos ethave a raffle for an unrelated item, be sure to ask each person a set of questions before your enter them. The set of questions should determine if they are qualified prospect, and whether you want to spend your time calling them after the show.
IN SUMMARY
The key to successfully promoting your trade show booth is to remember that you want to bring in qualified prospects. Any promotion you do should result in a list of qualified prospects, not a stack of business cards from everyone that attended the show. Doing your promotion right will make your post-show follow-up much easier and far more enjoyable. It is better to get 50 leads and have 40 turn into sales, than to get 1000 leads, and stop following up on them after you only get 2 out of the first 100 people you call to talk to you. Leave the IPOD raffles to competitors, and enjoy watching the magician at the booth on the next aisle, not at your trade show booth.
trade show booth displaysMy Links : Hitz Song G-Shock Watches Tacori Engagement Rings
No comments:
Post a Comment