Kun suunnittelet koppi erityisesti tapauksessa on helppo unohtaa valmisteen, joka on tehtävä etukäteen. Jotta jostain kopissa on sen suurin vaikutus, messuilla markkinointistrategiaa, että yritys työllistää otettava huomioon paljon enemmän kuin vain pari päivää tapahtuman itse. Jotta saat parhaan tuoton älypuhelimesi investointi, sinun tulee tarkastella aikajänne alkaa viikkoa ennen varsinaistatapahtuma.
Luominen Smart Trade Show markkinointisuunnitelma
Jotta teidän Trade Show näytöt onnistuu, sinulla on oltava laaja yleisö. Tämä tulee pienempi ongelma, jos olet esillä on laajasti osallistunut näyttää missä olet taatusti jotkut teidän booth vain koska he aikovat olla näyttää jo. Kuitenkin luottavainen Näytä maine vetää ihmisiä teidän näyttely on kuinluottavainen ihmisiä usein tallentaa vain koska se on suosittu nurkassa, he eivät taatusti tulevat teidän näyttely. Sen varmistamiseksi, että he etsivät sinua, sinun täytyy tehdä töitä yksin.
Miten mainostaa Booth jo ennen Trade Show Näyttää Siirry ylösTricks ohjata liikennettä Right To Your Trade Show Näytöt
Paras tapa edistää itse on aloittaa mainostamisen muutaman viikon etuajassa. Koska lähtötilanteessa, voit lähettää painettu mainoksia tai ostaa mainosaikaa paikallisilla kanavilla ilmoittaakävijöitä että Booth on esillä. Kuitenkin paras tapa ohjata liikennettä messuilla näyttöjen kautta henkilökohtaisen kutsun, lähettämällä heille hyödyllisiä kohteen tai lupaamalla heille jonkinlainen lahja vieraileville. Esimerkiksi lähettää kutsu allekirjoittanut oman edustajansa ja kirjoittaa oman merkinnän. Tuollaiset toteaa saada myönteistä vastakaikua ihmiset, jotka lukevat sitä, lisäävät todennäköisyyttä osallistua näyttelyyn ja käydäVoit seistä.
Käyttökelpoinen kohde kuin kassi emblazoned yrityksen logo on kaksi tarkoitusta. Ensinnäkin se on hyvä asia, että ihmiset käyttävät, kun he kulkevat joukossa muun messuilla näyttää, mikä tarkoittaa, että he tulevat kävely mainosta teidän booth. Lisäksi henkilö kuljettaa pussin muistaa sinua, koska olit se, joka toimitti hyödyllisiä kohteen. Kun kaikki kirjallisuudesta saatavilla tapahtumia, jotain kantaa sitä on iso apu. Vierailijatei unohtaa, että vaikka he jätti shown.
Lisäksi messujen markkinointi taktiikka lähettämällä kävijöitä jonkinlainen lipsahdus lunastaa omalla Booth tekee ihmeitä. Se on halvempaa kuin sähköpostilistalla varsinainen kohde, ja se takaa, että kävijät tulevat suoraan osastolle. Tämä kohta voi olla mitä vain, mutta pitäisi olla merkittävämpiä kuin pelkkä kynä. Lahja pitäisi kannustaa kävijöitä kävellä ohi muiden kopeissa ja mene sinunensin.
Mikä tahansa näistä tekniikoista saadaan onnistunut messuilla markkinointikampanja. Ne ovat kaikki tehokkaita, ja jotkut heistä voidaan käyttää yhdessä. Kuitenkin yksikin näistä on voimakas vaikutus. Tärkeintä on pitää niitä hyvissä ajoin, että sinulla on riittävästi aikaa suunnitella, jotta kaikki tarvittavat materiaalit, ja toteuttaa strategiaa. Eivät vain suunnitella niin aikaisin, että kävijät ovat unohtaneet elettä tapahtumahetkellä. Yleensä yrittääolla missään postitetaan kävijöiden käsissä neljä-seitsemänpäivää ennen tapahtumaa.
trade show booth displays
No comments:
Post a Comment