Saturday, October 15, 2011

Trade Show Näyttö Booth - Marvelous kosketinjärjestelmä








Trade Show kopit ovat yksi parhaista suora yhteys järjestelmien loppukäyttäjiä. Kasvokkain kokouksessa tilaisuus asiakkaiden kanssa voi tarjota erinomaisia ​​tuloksia ... kunhan olet hyvä viestintästrategiaa paikallaan. Muista, että on olemassa ainakin sata muuta mainostajat samaan messuilla vying huomiota kuluttajien, sinulla on pieni ikkuna tehdä vaikutuksen henkilöt mieleen. Tässä muutamia kokeiltuja strategiattoteuttaa maksimoimiseksi on-the-lattia viestintä:

Ole rapeaksi: Älä tee sitä virhettä pelaajan ympärillä pensas kommunikoitaessa klo messuilla joko suullisesti tai visuaalisesti. Kukaan ei ole aikaa kuunnella myyjä sokkeloinen päälle (ja jos joku ei kuuntele pitkiä saarnoja klo messut, hän luultavasti ei ole missä muualla mennä). Tarvitset ilmaista viestisi myy tuotetta tai palvelua käsi suoralla tavalla. Sinun Booth näyttö pitäisi ollaviesti luettavassa muodossa mielekkäitä grafiikkaa. Merkityksetön grafiikat ovat suurin turn-off varten messuilla veteraani.

Käytä esimerkiksi grafiikkaa ja tekstiä näytölle, joka on suoraan sinulle tuotteista ja palveluista. Vältä yleisiä grafiikkaa. Jos et ole varma mitä laittaa sinne, ottaa ammattiapua. Lisäksi suositellaan, että saat näytön suunnittelu tehdään ammatillinen virastojen sijaan omien työntekijöiden. Tämä voi olla hiemankallista, mutta jos saat uudelleenkäyttävissä lajike, kustannukset tulevat olemaan hyvin perusteltuja.

Trade Show Näyttö Booth - Marvelous kosketinjärjestelmä

Tiedä väestötiedot: Useimmat messujen järjestäjät antavat tietoa viime vuoden väestötiedot kävijää. Nämä tulot voivat muodostaa tärkeä ainesosa viestintästrategiaa niin saat tietää kävijöitä ennen kuin ne vierailla Booth ja valmistella piki vastaavasti. Joskus se voi olla hyvä idea rikkoa perinteitä ja on strategia, joka ei ehkäniin ilmeinen. Esimerkiksi jos suurin osa kävijöistä on vakavia johtotason ihmisiä, haluat ehkä ominaisuus koripallo silmukka että kauppa Booth valittaa niiden leikkisä mielentila sijaan vakava etsivät demo. Tällainen strategia voi tehdä sinusta näyttää erilaiselta sekä on suuri muistuttaa arvon. Yrityksesi myös voittaa kuva on hauska yritys.

Älä tingi kirjallisuus: Monet järjestöt alkavat säästöohjelman toimenpiteet messuilla antamalla alhainenlaatu käsi out. Ihmiset, jotka usein messuilla ovat tunnustamaan tällaisia ​​yrityksiä kaukaa. On suositeltavaa, että sinun kehittämään kustannustehokkaita viestintäaineisto erityisesti messujen jotta voit säästää kustannuksia katsomatta halpaa. Haitta halpoja monisteita on, että vaikka voit saada tyydyttävällä tavalla antamalla sen pois, kukaan ei oikeastaan ​​aion lukea sitä vähemmän tiedostoa se myöhempää tarvetta varten.

Fish Bowl toimii edelleen: Joskus emme välttämättä pysty huolehtimaanjokainen henkilö, joka kulkee Trade Show booth. Vanhanaikaisia ​​"pudota käyntikortti on kala kulhoon ja sai palkinnoksi", on silti hyvä viestintästrategiaa. Arvo kontakteja kautta kala kulhoon, voidaan kuitenkin vain määrittää vahva jatkoa heti näyttelyn.

Edellä mainitut strategiat eivät ole yksinomaan mitään tietynlaista messuilla ja voidaan toteuttaa helposti missään tapauksessa mistään teollisuudelle. On tietenkin numeromuita strategioita, jotka ihmeitä messuilla ... ja me varmasti kattaa sen meidän seuraava artikkeli.

trade show booth displays

No comments:

Post a Comment

About This Blog

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Newspaper III by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP