Kuten sanotaan, kyse on sijainnista ja messujen näytöt ovat varmasti ole poikkeus. Vuonna messuilla, on tärkeää nähdä meressä Trade Show kopeissa on varsin kilpailukykyinen vaivaa koska sijainti voi tehdä tai rikkoa teidän Trade Show expereience. Ellei sijainti on hyvä, niin grafiikka kuten kirkkaat värit ja grafiikka silti ei ehkä nähdä, ja jos ne ovat, näytön voi vain olla iso kirkaspiste lopussa linjan muiden kopeissa, että ihmiset tulevat liian väsynyt tarkistaa. Siksi on tärkeää varmistaa erinomaisella paikalla.
Löytäminen kaupan näytä näyttää sijainti on kuin kiinteistöjen ja tämä tekee sijainti yksi tärkeimmistä tekijöistä, jotka määrittävät, onko olet onnistunut yrityksesi. Sijainti Booth tulee määrittää määrä liikennettä, joka tulee totta ja liikenteen määrä tulee kuinka monta myynti aiotaan tehdä. Tämä tarkoittaa, että sijainti vaikuttaa laatuun liikennettä, joka tulee läpi. Sinun ei tarvitse tuhlata huomattavan määrän rahaa on iso kirkkaan pisteen päähän.
On kuitenkin osa löytää erinomaisella paikalla seuraava kauppa osoittaa, että on erilainen kuin kiinteistö, ja se on se, että asunnonostajat etsivät yleensä alhainen liikennealueilla. Te, toisaalta, haluavat kotiin teidän kauppaan> Näytä olla ruuhkaisten liikennealueiden. On kuitenkin olemassa joitakin vilkkaasti liikennöidyillä alueilla, jotka ovat tärkeitä pysyä poissa, kuten sisäänkäyntejä tai poistuu.
Miten valita paras sijainti Sinun Seuraava Trade Show Booth?Sisään-ja uloskäynnit messut ovat niin kiireisiä, että vierailijat tuskin huomaa kopeissa, jotka sijaitsevat aivan oven vieressä. Ihmiset ovat joko keskittyneet syöttämällä näytä tai menossa kotiin. He eivät myöskään voi nähdä toistensa ympärille edes nähdä, mitä heidän ympärillään saati yrittää tehdä ostoksia kaupassakeskus näyttö kun ihmiset törmäämättä niitä ja tekemällä paljon melua. Vaikka sijainti näillä alueilla voi tuntua hyvältä idealta ollakseen ensimmäinen näyttö nähnyt tai viimeinen, kaaos on hallitsija tässä tilanteessa.
Psykologisesti katsoen amerikkalaiset tapana vierailla messuilla kopit, jotka sijaitsevat oikealla ja eurooppalaiset yleensä vierailla kopit sijaitsevat vasemmalla puolella. Syynä tähän on, koska ihmiset on koulutettu kävelemääntietyt puolella käytävällä kävellessä alas sali ja koulutetaan ajamaan tiettyjä puolella tietä. Tämä malli koskee myös miten messuilla kävijöitä vierailla kopeissa ja messuilla. Riippuen siitä, missä olet maailmassa, kun vierailevat messuilla, toinen puoli tai muita aiotaan tungosta ne vain kirjoittamalla messuilla. Vaikka tämä voi tuntua loistava tilaisuus maakaupat, ruuhkat voi todella satuttaa myynti koskaon hyvin vaikea aloittaa keskustelua asiakkaiden kanssa.
On myös tärkeää tarkastella lähistöllä näyttelyesineitä, jotka on jo varattu, koska se ei auta olla välissä kaksi suurta kopeissa tarjoaa uskomattomia tuotteita. Monet kävijät saavat vaikutelman teidän Trade Show Booth katsomalla lähimmäisiäsi. Jos olet pikkuinen pieni ja niistä ympärilläsi ovat valtavat ja näyttämällä vilkkuvia valoja, ongelma on ilmennyt.
Mikä siis onparas paikka Trade Show booth? Kokeile jossain keskellä. On vähemmän ruuhkia, ja se on helpompi löytää välillä pienempiä kopit ja täysin näyttää niitä. Näin teidän ammattitaito voi erottua.
trade show booth displays
No comments:
Post a Comment